Homeparty i Butiken



Jag har fått vissa förfrågningar om Homeparty i butiken då inte alla känner att dom vill samla sina vänner eller ej har så många vänner att samla ihop.
Av vilken orsak spelar ingen roll. Alla är välkomna och par, tjejer killar, även transor.
Det enda som krävs är ett öppet sinne och kanske ett skratt..=)

Men det har gjort att jag funderat lite på saken och kommit fram till att jag ska ha ett på prov i aug.
Datum är ej satt ännu, de återkommer jag med under vecka 30 eller 31, just nu har vi 29.

Troligen blir det en fredagkväll eller en lördag.
Har ni förslag så är ni välkomna med dom.

Minst 7 personer ska deltaga/vara anmälda för att det hela ska bli av.
Anmälan och mer info kan ni få via mail, telefon eller varför inte komma ner till butiken.

Självklart har vi tystnadsplikt här i butiken. Vilket jag hoppas inte ska behöva sägas... =)

Pris för att deltaga kommer att vara 30 kr/pers.

Välkomna

Mail: [email protected]
Tel: 076-629 33 04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0